يا عمي انا لو كداب كان زمانه جه وكدبني ( دانتوا مبتصدقوا تمسكوا غلطة ) او واحد منكم يسئله ويجي يقول قاله ايه وبكدة الكل يعرفبالنسبة لزعمك حول عدلك مع الأخ أحمد فأنا لست بحاجة لسؤاله فأنت المدّعي و عليك أن تقدم الدليل فهل كل قارئ للموضوع سيبحث عن الأخ أحمد ليسأله ؟؟؟
او هوة لو يقول بنفسه
مالك يا ابو جاسم الحياه سهلة
حلوة جبان ديأما بالنسبة لعدم كلامك معي فهذا يثبت شئ واحد أنك جبان و تتهرب من إلزاماتي لك و فضحي لك في كل مرة تحاول فيها أن تتحاذق و قد وضحت مسبقاً أني لا أمد يدي لشخص كاذب مخادع متلون منافق
انا لو جبان يا عزيزي كنت استغليت اول فرصة وهربت لما طردتني وكنت قولت الانا عايزه عليك لاكن انا قولت احاول مرة واتنين عشان كنت عايز اوصلك المعلومة
خلافي في اتباع المرسلين مع الادارة علي القوانين التعجيزية البتخدم المسلمأما بالنتسبة لغلق المواضيع فمرده إما كسرك للقرارات الإدارية و محاولتك الحوار بعبثية و عشوائية و إما لانتهاء دورك فيه كما في موضوع دعوى الظلم و من يراجع تلك المواضيع يتحقق مما أقول و القارئ المنصف حكم بيننا فهل تخشى حكمه ؟؟؟
ودة يعتبر (ظلم) ولما طالبت بحقي انطردت بس هناك متزمتين اكتر من هنا
لاكن المسلم عندنا بيبقي براحته واسئل نيو وابو احمد مفيش قوانين تعجزه وتزهقه لحد مايمشي
عايز تفتح موضوع عن المحبة في المسيحية والاسلام ؟لى سيرة قلبي اللي مليان كره و حقد عليك فإلهك بيكره فاعلي الإثم يا جورج فهل هذه مذمة بحقه ؟؟؟
سفر اللاويين (( 20: 23 ) ((20: 22 فتحفظون جميع فرائضي و جميع أحكامي و تعملونها لكي لا تقذفكم الأرض التي أنا آت بكم إليها لتسكنوا فيها
20: 23 و لا تسلكون في رسوم الشعوب الذين أنا طاردهم من أمامكم لأنهم قد فعلوا كل هذه فكرهتهم ))
المزامير ( 5 : 4-6 ) ((5: 4 لأنك أنت لست إلها يسر بالشر لا يساكنك الشرير
5: 5 لا يقف المفتخرون قدام عي### أبغضتُ كل فاعلي الاثم
5: 6 تهلك المتكلمين بالكذب رجل الدماء و الغش يكرهه الرب ))
الرسالة إلى العبرانيين ( 3: 7-12 ) ((3: 8 فلا تقسوا قلوبكم كما في الاسخاط يوم التجربة في القفر
3: 9 حيث جربني أباؤكم اختبروني و أبصروا أعمالي أربعين سنة
3: 10 لذلك مقتُّ ذلك الجيل و قلت إنهم دائما يضلون في قلوبهم و لكنهم لم يعرفوا سبلي ))
و ابقى سلم لي على المحبة المصطنعة
ونشوف المحبة الحقيقية والمحبة المصطنعة
وشوف الموضوع دة وابقي قولي رايك
http://www.ebnmaryam.com/vb/t190384.html
المفضلات