لا خلاااص ... إذا كان العصير عنكبوت .. يبقى السلطات هاتكون ايه .. خنافس وصراصير ... ونبقى نحبس بسحالي ..

بس لاحظت ؟؟ .. العنكبوت المسكين كان رايح ياكل الموز ... مايعرفش انه هو هايتشرب

تشكر ياعم .. دة تعذيب ..

بس ماشي ياعمنا ولا يهمك .. كفاية البانيو .. أما النقد الشخصي .. فحقيقي لا يمكن ذلك .. لأني لسة جديد .. كمان ماشاء الله ردودكم في غالبها بتكون منطقية وفيما عدا الملاحظة السابقة وهي ملاحظة عامة .. فالكل مية مية هنا ...

وزي ما قلت قبل كدة أحلى حاجة إن كلنا جنسيات مختلفة لكن تحس ان الكل واحد .. جمعتنا كلمة واحدة .. لا إله إلا الله محمد رسول الله .. شكلي طولت في الزيارة دي ...

وشكلك عاوز توديني في داهية .. كل شوية تقولي ايه العيوب طب انا ماعرف ايه .. شكلة فخ ... ربنا يستر .. أوعة يكون فيه كاميرا . بس عموما .. ذيع ياعم