وهدية أخرى على الماشي

الشيخ محمد بن صالح العثيمين رجل دين أسلامي يكتب ( سنبدأ في ), فلا خطأ في هذا الاستعمال أذاً :


أذ يقول:
تفسير قوله تعالى: (وفي أموالهم حق للسائل والمحروم )

: وَفِي أَمْوَالِهِمْ حَقٌّ لِلسَّائِلِ وَالْمَحْرُومِ [الذاريات:19] في أموالهم كلها، سواء الأموال الزكوية أو غير الزكوية فيها حق للسائل والمحروم، إذا أتاهم سائل أعطوه، إذا رأوا محروماً -أي: ممنوعاً من الرزق وهو الفقير- أعطوه، فمالهم قد أعدوه لما يرضي الله عز وجل من السؤال والمحرومين، وغير ذلك من الإنفاق، المهم من الإنفاق المشروع، إذاً هم يقومون بطاعة الله، تهجد في الليل واستغفار وبذل للمال، لكن من غير سرف ولا مخيلة. ونقتصر على هذا؛ حتى نتفرغ للأسئلة ؛ ولأنه سنبدأ في آيات جديدة ليست من الموضوع الذي نحن بصدده.
الغباء البولسي بيظهر أهو بالتدريج

الأستاذة ماريا خابور قصدي خبرة جايبالي دليل إن الشيخ بن عثيمين قال (سنبدأ في) !

بسم الله ما شاء الله يا ماريا يا خبرة :)

كنت بحسبك أوعى من كدة لكن للأسف أنتِ مسيحية مينفعش تفكري أكتر من كدة وأنا عاذرك

أنتِ أحلى من 1/2 كيلو لبّ والله العظيم

كدّة يا أخوة روح الشيخ بن عثيمين-رحمه الله- هي اللي عملت عضوية بإسم حسين محمد وكتبت (سنبدأ في) وإختفت

للدرجة دي (سنبدأ في) حرقتكم أوي,مكنتش أعرف إني جيت على الجرح للدرجة دي يارمزية

جتكو خيبة إنتو الإتنين والله,إتلم المتعوس على خايب الرجا,والنصراني مش مسكوف وواحدة بتردله,مش مكسوف إنه عارف ومتأكد إنه مخنث وفرحان وقاعد ينقل.

جتها نيلة اللي عايزة خلف يا خروفي,لو في حاجة تانية عايز تنقلها أنا فاضي أعلم على قفاك وقفاها :)