والله انكم خير الأهل وخير الونيس وخير الصحبة حياكم الله جميعا وجزاكم الله عني خير الجزاء
وبما ان اليوم سبوع سما لازم تاخدوا شوية فشار وسوداني وكده
بس خلو بالكم الي في الصورة دي مش العدرا ، مش ام النور يعني .
وخدوا حلة الفشار دي
![]()
|
|
|
|
|
مشاهدة المواضيع
|
|
|
|
|
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
| RSS RSS 2.0 XML MAP HTML |
المفضلات