اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ذو الفقار مشاهدة المشاركة

أنا بقول بالقرعة علشان محدش يزعل ههههههه
ههههههههههههههه اما ان تختار هي او نجري سباقا بالخيل والفائز يفوز بها على طرق الف ليلة وليلة ولكن حتى وان فزت فساهديها لاخي احمد ههههههههههههههههه