اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مهندس بشر مشاهدة المشاركة
:36_1_42:
صحيح أنا نفسي مش عارف أصدق مين
بس أنا قريت الموضوع ده هنا
http://55a.net/firas/arabic/?page=show_det&id=2049&select_page=1

والله أعلم
:36_1_42:
برضه أصدّق مين ؟

هشام طلبة الحاصل على بكالوريوس !

ولا زغلول النجار الحاصل على :


وإزاي تؤكد وتقول :
بالفعل الغراب لا يدفن أي شيء أبداً بل يخفيه ويواريه

لمجرد أنك قرأت موضوع يقول ذلك ؟