فإين البابلي من أيهم
البابلى لم يرفض الحوار
كنت بينهم باسمي يا تيتو حتى أخذوا في سب الله ورسوله وهذا مالا نرضاه كما بينا لك من قبل

كالعاده
انا بينكم واتشتمت كتير وما زلت
لكن انا عارف انكم بتشتموا وانتوا فاكرين ان ده حسنه ليكم زى ما قال المسيح
سيأتى يوم كل من يقتلكم يظن انه يقدم خدمة لله
فانتوا فاكرين انكم لما تشتموا المسيح او رموز المسيحيين انها خدمه لله
ليه ميحصلش كده مع حواراتكم مع المسيحيين
احنا لو شتمنا وانتوا دينكم هو الصحيح فاحنا بنشتم عن جهل
والله يا تيتو أنت مخدوع في هؤلاء وتظنهم على شيئ وهم على جبل ثلج ما إن نذيقهم بعض الحرارة حتى يذوب ما هم عليه
هههههههههههه لا صدقنى
ملاحظه بسيطه منى ان المنتديات الاسلاميه تعتمد على الفضائح الشخصيه
زى ابونا زكريا وغيره
لكن المفروض يردوا بدل البحث عن الفضائح
صامد !!!
نعم صامد مدرج في القائمة ولكن قائمة الفضائح يا تيتو

الصراحه تتقال بعد المناظره كتيرر منكم خاف يناظره وطبعا هتقولوا سب الله ورسوله
لكن مشفناش ردود على اللى قاله صامد