موضوع جامد يا ام عمار يا ام الخير
بس والله ما فاهم حاجة
انا حاسس انى سايب الفيل على ناصيه الشارع
ههههههههه
|
|
|
|
|
مشاهدة المواضيع
|
|
|
|
|
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 3 (0 من الأعضاء و 3 زائر)
| RSS RSS 2.0 XML MAP HTML |
المفضلات