بردو بتتهرب يا مسلم :)

بالأمازيغية إزاي يعني ..من الشمال لليمين ولا من فوق لتحت , وبتحس بإيه بعد ما بتاكل
.
.
.

أنا بمزح معك حبيبي في الله , ربنا يحفظ بنتك ويحرسها ويقرّعينك بها ويزينها بالعلم والأخلاق والستر في الدنيا والآخرة هي وسائر بنات المسلمين .