وبعد ما تشربى الكبتشينوا ونصحى أختنا الحبيبه " لبيك إسلامى " لحسن دا كده نامت حوالى 5 أيام كفايه كده ...

أود أن نتحاور فى موضوع الحب فى ,

مع بيان تطبيقه عمليا فى واقع منتدانا , وهل تجدن مصداقية هذا الحب هنا ؟

وما هو شعوركن تجاه من فى المنتدى هنا ؟