بصي انا زى ماقولتلك ماليش ف هدوم الصبيان اوى
بس حاولت اجيب كام طقم كدة بس حاسة ان المقاس هيبقي صغير
يلاااا مش مهم عشان يبفضل جديد ومايتلبسش lol
عسول بس تقريبا مش هيجى ع اى واحد فيهم
ده بقي لروميساء ان شاء الله شيليهولها واوعى تطمعى فيه وتلبسيه lol
ده بعد ما تتولد بشوية علشان اللى فوق كبير عليها
وجبتلها جيبة عشان انا بحب الجيبات القصيرة
![]()
ابقي صووريهالى بقي وهيا لبساهم








رد مع اقتباس
المفضلات