بصي انا زى ماقولتلك ماليش ف هدوم الصبيان اوى
بس حاولت اجيب كام طقم كدة بس حاسة ان المقاس هيبقي صغير
يلاااا مش مهم عشان يبفضل جديد ومايتلبسش lol












عسول بس تقريبا مش هيجى ع اى واحد فيهم









ده بقي لروميساء ان شاء الله شيليهولها واوعى تطمعى فيه وتلبسيه lol




ده بعد ما تتولد بشوية علشان اللى فوق كبير عليها
وجبتلها جيبة عشان انا بحب الجيبات القصيرة



ابقي صووريهالى بقي وهيا لبساهم