تفضل ملتقى البشارة الدعوي مفتوح للزوار .اذا كنت تريد التسجيل فتفضل بالضغط على التسجيل
عضو مجتهد
اخي الكريم ياريت تلتزم بالمعني الروحي للكتاب بس للروحانيات وسيبك من الماديات يا مسلم ايه الفرق بين بابل والسودان فركه كعب وتكون هناك دايما كدا يا مسلمين كابسين علي نفس كتاب النصارى وتتكلموا في حاجات غريبه مالهاش علاقه بالروح هههههههههه الرب يبارك تعب محبتك وكبستك للنصاري يا اخي رفيق
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
قوانين المنتدى
المفضلات