عيب يا حاج ما عاش ولا كان اللى يضربك و انا موجود ... ده انا اسلام ( تواضع )

لو حد مضايقك بس كلمنى و انا هجيب زياد و مصطفى و فيتو و هنيجى نكسر القهوة باللى فيها هندى

بقا تايوانى معلم صبى معلم احنا لامؤاخذاه ما بيهمناش حد ... مش كده ولا ايه يا رجالة ؟؟ ( تواضع )