لا يا جماعة :36_1_37:
والله صوته وهو بيتألم
صعب عليا:36_1_4:
اخى ذو الفقار
ابقى هات لعب حلوة للبنات :15_5_17:مافيهاش صراخ
شكرا:36_3_11: