اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نورا مشاهدة المشاركة
أسمك منورة الشجرة أختي الحبيبة ندى
المكان مناسب جداً الى جانب أختنا الحبيبة السراج الوهاج
تشرفت بمرورك

الحمد لله ان المكان مناسب وطبعا الاخت السراج الوهاج حبيبتي ابقي انزليلنا يا اخت نورا واشربي معانا كاسة شاي ^_^