إنت هتتبلطج علينا ولا إيه ؟

بشويش على الراجل يا ذا الفقار .. الأمورة لسة مجتش .

شوف بيقول إيه :
أخوكم ايهاب على وشك أن يرزقه الله ببنت إن شاء الله
وعلى فكرة بقى يا ذا الفقار .. الأخ إيهاب وراه رجّالة ؛ آآه أنا بعرّفك أهوه .:mfgkl: