إنت هتتبلطج علينا ولا إيه ؟
بشويش على الراجل يا ذا الفقار .. الأمورة لسة مجتش .
شوف بيقول إيه :
وعلى فكرة بقى يا ذا الفقار .. الأخ إيهاب وراه رجّالة ؛ آآه أنا بعرّفك أهوه .:mfgkl:أخوكم ايهاب على وشك أن يرزقه الله ببنت إن شاء الله
|
|
|
|
|
مشاهدة المواضيع
|
|
|
|
|
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
| RSS RSS 2.0 XML MAP HTML |
المفضلات