و على العموم يا عم آدي صورة العريس عشان تبقى رسمي
بجد أخي الفاضل ليث المفروض تقول له شيل على البركة
بس من دلوقت وللا خليها على العيد تكون رتبته لوازم العروسة
و آدي صورة نور بنتي يمكن نلاقيلها عريس بالمرة
ما شاء الله لا قوة إلا بالله
بارك الله فيها وفي والديها
لو منك هاعطل جرس الباب لتجد وقت ترتاح فيه
أكيد سنوات قليلة وستجد طابور العرسان زي طابور العيش أمام منزلكم العامر
ربنا يبارك لكم في ذرياتكم وينبتهم نباتا حسنا
يفخر به أهل الإسلام كافَّة











رد مع اقتباس
المفضلات