بقولك إيه يا عم أحمد ..أنا عارف الظروف اللي أنت بتمر بيها

وفلست من كل من الهدايا الحلو ة والبشاير اللى عدت علينا ..الحمد لله .

بس مافيش حاجة على الماشي هههههههه

إن شا الله حتى الخروف بتاع طارق , وأنا اللي حأكله ومش حاكله ههههههههه