بقولك إيه يا عم أحمد ..أنا عارف الظروف اللي أنت بتمر بيها
وفلست من كل من الهدايا الحلو ة والبشاير اللى عدت علينا ..الحمد لله .
بس مافيش حاجة على الماشي هههههههه
إن شا الله حتى الخروف بتاع طارق , وأنا اللي حأكله ومش حاكله ههههههههه
|
|
|
|
|
مشاهدة المواضيع
|
|
|
|
|
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
| RSS RSS 2.0 XML MAP HTML |
المفضلات