والله يا حبيب مش هتصدق لو قلتلك إني أتمنى لو كان بإيدي إني أتنازل عن ما تبقى لي من عمر في سبيل إني أموت وأنا طاهر ونقي مثلك .دلوقتى انا عايز خمسين سنة على عمرى عشان ابقى ربعك يا غالى
أثقلتنا الذنوب والمعاصي وأسأل الله ان يغفر ويرحم .
|
|
|
|
|
مشاهدة المواضيع
|
|
|
|
|
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
| RSS RSS 2.0 XML MAP HTML |
المفضلات