تفضل ملتقى البشارة الدعوي مفتوح للزوار .اذا كنت تريد التسجيل فتفضل بالضغط على التسجيل
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nada الحمد الله عالسلامة حبيبتي باين عليكي ماشاء الله شطورة في الطبخ هبقى ازورك مرة عشان تعلميني ازاي اكون شاطرة في المطبخ :36_13_5: اه والله اليوم ايدي كانت راحت فيها :36_1sd_20[1]: مش شاطرة ولا حاجة اهي تجارب بس بس تشرفي وتنوري حبيبة قلبي ندى :36_15_5:
منتديات سبيل الإسلام للرد على الشبهات حول الإسلام العظيم
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 7 (0 من الأعضاء و 7 زائر)
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات