لا يازهراء مش عايزة انا اجازة
اصل نفس القصة منتشرة عندنا واذا اتأجلة المدارس بعد الحج كمان الجامعه حتتأجل
لا وبعد كده تيجي على راسنا انا أخر سنة تخرج ومش عايزة الركد الي بصير كل سنه يطلع في نفوخي
هم يأجلوا ونحنا نتوكس وننضغط