اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الله محبة مشاهدة المشاركة
مساء الخير

انا عندى شوية اسئلة ومحتاج حد يجاوبنى عليها ممكن بس ياريت الرد يكون من شخص واحد علشان ضيق الوقت
منتظر رد
كل من في المنتدى يرحب باسالتك و كلنا في لهفة لذلك
فابدأ في أول سؤال لك و بعدها سنرى من من الاخوة يستمر معك في الموضوع

في انتظار أول اسئلتك وأرجو ان تكون حقا كما يشير اليه اسمك

في الانتظار