اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ilyesforever مشاهدة المشاركة
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أنا عضو جديد اسمي الياس من الجزائر
فهل من مرحب؟؟؟
ودا كلام برضه...!!!-دا بالمَصرى- أما بلغتكم
فطبعاً أخوك فيها أبيض...:36_sf1_1[1]:
يعنى
ايه هل من مرحب؟
دا كلام ياراجل

طبعاً طبعاً يا أخ /الياس
وكل عام وأنتم بخير
سلامى لكل أهلنا فى الجزآئِر