بكرة هتحصل مشكلة كبيــــــــــــــــــــــــرة لا حل لها ... و من يجد لها حل فليخبرنى رجاااااء
هل سنسأل عن موضوع المناظرة ( عصمة الكتاب المقدس ) ام عن ما تكلم عنه الدكتور حنين ( اللى ماحدش فهم منه حاجة :d ) ؟؟؟
|
|
|
|
|
مشاهدة المواضيع
|
|
|
|
|
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 3 (0 من الأعضاء و 3 زائر)
| RSS RSS 2.0 XML MAP HTML |
المفضلات