والله يا أخت ساجده انا فى بينى وبين اللحمه عداااااااااء من زمانسواء كانت فى الفرن او مسلوقه او مطبوخه وخلال هذه الايام حاولت ان اكسر هذا العداء وقلت اشترى لحمه واشويها لحد كده حلو اوى ... اشتريت اللحمه وتبلتها فى البصل والملح والفلفل لمده يوم كامل ( الناس نصحتنى بكده علشان التتبيله تخلى اللحمه تستوى على الشوايه بسرعه ) المهم حطيتها فى الشوايه مش فحم كهرباء وعملتها وياريتنى ما عملتها
اصبحت كقطعه من الكاوتشوك بس هى تترمى طبعا لا العبد الفقير اكلها ولسه فى باقى لحمه داخل التتبيله قولت لا يمكن أيأس انا هاكل لحمه يعني هاكل لحمه
قولت ادخلها الفرن تتشوى برضه انا مصمم انها تتشوى ( بعذبها )
المهم دخلتها الفرن وسيبتها تتعذب قصدى تستوى والحمد لله استوت
بس للمره الثانيه على التوالى طلعت شبه الاستيك
وطبعا مجبر لاكلها لانى كنت صايم ومفيش اى حلول تانيه ولسه فاضل لحمه فاعتقد ان انسب حل لعملها انى اعملها زى ما انتى شرحتى والله الموفق وربنا يستر
وأدى جزاة اللى يحاول يعمل لحمه تانى
![]()




سواء كانت فى الفرن او مسلوقه او مطبوخه وخلال هذه الايام حاولت ان اكسر هذا العداء وقلت اشترى لحمه واشويها لحد كده حلو اوى ... اشتريت اللحمه وتبلتها فى البصل والملح والفلفل لمده يوم كامل ( الناس نصحتنى بكده علشان التتبيله تخلى اللحمه تستوى على الشوايه بسرعه ) المهم حطيتها فى الشوايه مش فحم كهرباء وعملتها وياريتنى ما عملتها
اصبحت كقطعه من الكاوتشوك بس هى تترمى طبعا لا العبد الفقير اكلها ولسه فى باقى لحمه داخل التتبيله قولت لا يمكن أيأس انا هاكل لحمه يعني هاكل لحمه
قولت ادخلها الفرن تتشوى برضه انا مصمم انها تتشوى ( بعذبها )
المهم دخلتها الفرن وسيبتها تتعذب قصدى تستوى والحمد لله استوت
بس للمره الثانيه على التوالى طلعت شبه الاستيك
وطبعا مجبر لاكلها لانى كنت صايم ومفيش اى حلول تانيه ولسه فاضل لحمه فاعتقد ان انسب حل لعملها انى اعملها زى ما انتى شرحتى والله الموفق وربنا يستر 
رد مع اقتباس
المفضلات