تفضل ملتقى البشارة الدعوي مفتوح للزوار .اذا كنت تريد التسجيل فتفضل بالضغط على التسجيل
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ليث ضاري شوف يا حبيب القلب عندنا قاعدة مهمة أوي في الفقه بتقول إن دفع الضرر مقدم على جلب المنفعة يعني لو إنت حاسس إن في مجازفة أو في ضرر ممكن يلحق بيك ولو بنسبة 1% يبقى بلاش من الإعلان ده ... وطبعا أخونا الكريم شيخ المسجد فاهم الكلام ده واحتسب عند الله تعالى ثواب إدخالك السرور على قلوب المسلمين ... لأنك بنيتك ممكن تتحصل على الثواب من غير ما تقوم بالعمل صح عندك حق انا حاعلنها أكيد في يوم من الايام بس كل حاجة في وقتها مشكور اخويا الغالي على النصيحة
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات