تجيبله كام صوره وتحط فى وسطيهم صورة تمثال والمطلوب من انسر انه يطلع الصوره المختلفه
يا سلام !

طيب ما هو أنا جبتله صور تماثيل غير كيوبيد ... ومن الكنائس الأرثوذوكسية والله العظيم

وبعدين مين اللي قال إن المطلوب منه إنه يطلع الصورة المختلفة؟؟؟

بص يا تيتو

لو كيوبيد معبود الوثنيين يختلف عن مقدسات النصارى كان صاحبك الكروديا خد باله ... الفكرة في كده ... وده دليل عملي إنه مافيش فرق بين معبودات الوثنيين ومقدسات النصارى