و بما إن صامد مغربي و بيقول إنه تعمق في الدراسات الإسلامية
فافتكر إنه بيتكلم عن الخط العثماني
مش عن قراءة معينة
يبقى كدة الراجل دة غايبة عنه معلومة اسلامية سهلة جداً
شفت حضرتك بلسانك بتقول انه افتكره بيكلمه على حاجه تانيه
ودى فى الاخر وجهة نظر شخصيه حبيت اقولها انا ولا قريت اختباره ولا شفته