شفت حضرتك بلسانك بتقول انه افتكره بيكلمه على حاجه تانيهو بما إن صامد مغربي و بيقول إنه تعمق في الدراسات الإسلامية
فافتكر إنه بيتكلم عن الخط العثماني
مش عن قراءة معينة
يبقى كدة الراجل دة غايبة عنه معلومة اسلامية سهلة جداً
ودى فى الاخر وجهة نظر شخصيه حبيت اقولها انا ولا قريت اختباره ولا شفته




رد مع اقتباس
المفضلات